Kreativ krise

Kreativ krise

Når krisen kradser handler mange ud fra et “kamp/flugt” mindset. Vi bliver handlingslammede og evner måske ikke at se nye muligheder på trods af at vi gerne vil finde nye metoder og løsninger i hverdagen.

Workshoppen sætter fokus på, hvad der er muligt, når krisen er en del af hverdagen. En høj grad af deltagerinvolvering sikrer den bedst mulige læring.

Målgruppe
Virksomheder og medarbejdere som ønsker vækst og udvikling.

Indhold
Workshoppen skræddersys til medarbejderne i den enkelte virksomhed. Emnerne kan f.eks. være:

  • Hvilken adfærd har vi i krisetider? Energimåling i hverdagen.
  • Hvad skal der til for at vi ændrer adfærd?
  • Vi har et valg. Hvordan beslutter vi os for at ændre adfærd på trods af krisen?
  • Hvad er det positive ved vores nuværende situation?
  • Øvelser som får os til at tænke “out of the box”

Læringspunkter
Deltagerne får et break i hverdagen med fokus på at se nye muligheder, skubbe egne mentale grænser og øget deres viden om, hvor de kan bidrage bedst muligt i hverdagen.
Input til at tænke “out of the box”
Fokus på at “tanke op” i hverdagen, så medarbejderne har de bedste forudsætninger for at tage de “rigtige” beslutninger.

Varighed
Workshoppen udformes med en varighed fra 45 minutter til 2 ½ time

Booking
Send forespørgsel til info@evolvia.dk eller ring på 4089 7464